четвер, 22 січня 2015 р.

" Моя Укаїна - єдина і вільна, я з нею пов"язою долю свою".


Велична і свята, моя ти Україно,
Лише тобі карать нас і судить
Нам берегти тебе, Соборну і єдину
І нам твою історію творить!


З Днем єдності людей та соборності  наших  душ !

       Весь український народ щорічно, 22 січня,  святкує День Соборності України. Це  величне свято нагадує нам, що Україна не розділена, що немає окремої Східної і Західної України, а що у нас одна - єдина держава і ми - єдиний український народ !

   Отож, із нагоди свята у бібліотеці-філії с.Рудня, було проведено історичний урок " Моя Укаїна - єдина і вільна, я з нею пов"язою долю свою".
   Завідуюча бібліотекою розповіла присутнім дітям про історію подій, які спонукали до того, аби 22 січня увесь український народ відзначав це величне свято, про те, що успіх побудови демократичної та міцної держави ґрунтується на наших спільних зусиллях на дотриманні принципів незалежності, на усвідомленні власної відповідальності за щасливе майбутнє усього українського народу, та закликала своїх відвідувачів, щоб їхня робота, помисли, дії позначались лише світлими справами, спрямованими на розвиток і зміцнення Батьківщини, на добробут і розквіт духовності народу.


У єдності сила народу !   З Днем Соборності України !









Немає коментарів:

Дописати коментар